هنرمند عصاره فضایل یک جامعه را به تصویر می‌کشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: هنرمند عصاره فضایل یک جامعه را به تصویر می‌کشد و آن عاملی که شاید روزهای زیادی برای انتقال به یک نسل لازم است را با یک فیلم در تاریخ ثبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان اظهار کرد: هنرمند عصاره فضایل اخلاقی یک جامعه را به تصویر می‌کشد. هنرمندان با نقش‌آفرینی خود یکی از بهترین خدمت‌ها را به فرهنگ کشور انجام می‌دهند.

وی افزود: به‌عنوان سمبل هنرمندان اصفهان مرحوم استاد محمدعلی کشاورز که نمونه‌ای از آدم‌های این شهر هستند را می‌توان نام برد که بازی وی را مردم دوست داشتند. چراکه یکی از نقش‌های هویت‌بخشی را ایفا می‌کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: ما به هنر خوب می‌پردازیم؛ هنری که در تراز مردم، هنر و هنرمندان ماست. برای مثال، در یکی از فیلم‌های فجر دوره‌های گذشته، زندگی یک مادر شهید به زیبایی به تصویر کشیده می‌شود و هر فردی که کوچک‌ترین اطلاعاتی از این جامعه ایثارگر دارد محال است این فیلم را ببیند و اشک نریزد.

وی اضافه کرد: همه می‌دانیم که این خانم بازیگر آن شخصیت نیست، اما به اندازه‌ای زیبا و تاثیرگذار بازی می‌کند که به بیننده حس واقعی بودن را می‌دهد و بیننده پیام خود مادر شهید را دریافت می‌کند. این هنر هنرمند است. بنابراین اگر همیشه از این هنرمندان تجلیل کنیم، اقدامی اشتباه نیست، اما به‌صورت نمادین و به دلایل محدودیت‌ها در جشنواره‌ها از این افراد تجلیل می‌شود.

کد خبر 641347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.