سنگ مصنوعی، جانشین خوش قیمت سنگ طبیعی جهت کفسازی !

سنگ های مصنوعی سمنت پلاست یا به آن ها موزاییک پلیمری نیز گفته می شود، از محصولات به شدت زیبا و دوست داشتنی هستند که این روزها با وجود تفاوت قیمت زیاد، رقیب جدی و سرسخت سنگ های طبیعی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه به دلیل افزایش شدید قیمت سنگ در بازار و استقبال کمتر از این محصولات دوست داشتنی، جایگزین فوق العاده خوش قیمتی برای این محصولات به بازار آمده که شاید از دیدن آن شگفت زده شوید.

با وجود قیمت های بسیار بالای سنگ در بازار، بسیاری از افراد به سمت این محصولات دوست داشتنی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، روی آورده اند. محصولی که به شدت این روز ها در بازار کفپوش ها سر و صدا کرده است.

سنگ های مصنوعی سمنت پلاست یا به آن ها موزاییک پلیمری نیز گفته می شود، از محصولات به شدت زیبا و دوست داشتنی هستند که این روزها با وجود تفاوت قیمت زیاد، رقیب جدی و سرسخت سنگ های طبیعی شده اند. موزاییک های پلیمری همان موزاییک های معمولی هستند که با کمی تغییر در روند تولید و متریال، به محصولات به شدت محبوبی تبدیل شده اند. این کفپوش به دلیل استفاده از افزودنی های بتن درجه یک دارای مقاومت دمایی و فشاری خوبی هستند و در کنار این موارد دارای شکل ظاهری بسیار زیبا و جذابی نیز هستند.

موزاییک های پلیمری جایگزین به شدت خوبی برای سنگ خواهند بود، زیرا:

  1. مقاومت دمایی بسیار بالا (به راحتی می توان در مناطق سردسیر و گرمسیر استفاده کرد) دارد
  2. مقاومت فشاری بالا نسبت به دیگر محصولات فانتزی در کنار ضخامت به شدت کم (2 سانتی متر) دارد
  3. تنوع بسیار بالا در طرح بندی، رنگ بندی و سایزبندی دارد
  4. امکان نصب ساده و آسان
  5. قابلیت استفاده در نما ساختمان دارد
  6. قیمت به شدت مناسب، نسبت به سنگ های طبیعی دارد.

خرید این محصولات در بازار مقداری کار سختی به نظر می آید، زیرا با وجود محصولات بی کیفیت تولید شده توسط برخی کارگاه ها، این محصولات نامرغوب راهی بازار شده و بسیار از افراد پس از استفاده از این محصولات دچار نارضایتی از این کفپوش های دوست داشتنی خواهند شد. امکان ترکیدگی بر اثر سرما، پریدگی رنگ و شکستگی محصول در نوع بی کیفیت آن ها بسیار دیده می شود. اما تولید کنندگان و فروشندگان معتبری نیز در بازار هستند که با یک سرچ ساده می توانید آن ها را پیدا کنید که در آخر این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

سنگ مصنوعی، جانشین خوش قیمت سنگ طبیعی جهت کفسازی !

مورد دیگری که درباره این محصولات باید بدانید، استفاده این محصولات در نواحی مختلف است. از این محصول به راحتی می توانید در هر ناحیه ای، چه سرد، چه گرم یا به عنوان موزاییک حیاط، پیاده رو و ... استفاده کنید، اما به شرطی که عبور و مرور ماشین های سنگین مانند تریلی روی آن صورت نگیرد. استفاده از این محصولات در مناطق صنعتی مانند حیاط گاراژ ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا پس از مدتی میتوان گفت این محصولات نابود خواهد شد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود و سعی کنید از کفپوش هایی که مناسب این مناطق هستند استفاده نمایید.

در پارکینگ های مسکونی و عمومی نیز می توان از موزاییک پلیمری استفاده کرد و عبور و مرور ماشین هایی مانند نیسان با بار هم مشکلی نخواهد داشت، اما ماشین های سنگین اصلا نباید عبور و مرور انجام دهند.

عواملی موثر جهت خرید یک موزاییک پلیمری مرغوب

عوامل مختلفی در کیفیت یک موزاییک پلیمری اثر گذار است که اولین موضوع می توان به نوع متریال مورد استفاده در این محصولات اشاره کرد. متریال تشکیل دهنده این کفپوش، سیمان، شن، ماسه، آب، پیگمنت های رنگی و افزودنی های بتن می باشد که دست کاری در میزان استفاده از این محصولات می تواند در کیفیت آن ها اثر گذار باشد. به طور مثال برخی از کارگاه های سودجو مقداری از سیمان را کاسته و به جاش پودرسنگ جایگزین آن می کنند که به شدت کیفیت محصول کاهش خواهد داد.

نکته دیگری که در کیفیت یک محصول پلیمری میتوان به آن اشاره کرد، تجهیزات و دستگاه های تولیدی می باشد. این یک نکته کلیدی و از موارد مهم در کیفیت یک محصول پلیمری است، که متاسفانه در بسیاری از کارگاه ها به این موضوع به هیچ عنوان توجه نمی شود. یک تولید کننده معتبر حتما باید از یک میکسر استاندارد و قدرتمند که بهترین نوع میکس را داشته باشد و یک میز ویبره حرفه‌ای که ویبره عالی را به روی محصول بزند و همچنین یک اتاق کیورینگ خوب و کامل…. در اختیار داشته باشد و استفاده کند.

اگر روزی قصد خرید این محصولات دوست داشتنی را داشتید به راحتی با همین نکات ریز می توانید خرید بسیاری خوبی را تجربه کنید.

سنگ مصنوعی، جانشین خوش قیمت سنگ طبیعی جهت کفسازی !

کلام آخر

موزاییک های پلیمری را به راحتی می توانید در طرح و رنگ های مختلف در کنار هم استفاده کنید و فضای به شدت زیبایی را رونمایی کنید. به طور مثال می توانید با گذاشتن فاصله بین این محصولات طرح جالبی را ایجاد نمایید و یا می توانید در بین این فواصل از سنگدانه های رنگی و یا چمن طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید که به شدت باعث زیبایی محیط خواهد شد.

روز به روز این کفپوش های دوست داشتنی، به دلیل قیمت مناسب، جایگزین سنگ های طبیعی خواهد شد و بازار به سمت این محصولات روی خواهد آورد. اما در صورتی که قصد خرید این محصولات را داشتید می توانید از تولید کنندگان برتر و بزرگ موزاییک پلیمری مانند گروه تولیدی صنعتی آبین بتن، خرید خود را انجام دهید.

کد خبر 641046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.