انقلاب اسلامی با خون شهیدان به ثمر نشست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا و فداکاری ایثارگران به ثمر نشست و به پیروزی رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیرعلی نیک‌بخش در دیدار با خانواده شهیدان والامقام عشقعلی احمدی و یوسف رحیمی‌نیکو که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا به عنوان الگوی نمونه فرهنگ ایثار و شهادت از عزیزان خود در راه اقتدار انقلاب اسلامی گذشتند و تاکنون نیز پای عهد و پیمان خود هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا و فداکاری ایثارگران به ثمر نشسته و به پیروزی رسید.

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار و فرصتی مغتنم جهت تجدید روحیه برای خدمت به ملت است، گفت: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون خون شهدای والامقام و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.

وی با بیان اینکه شهدا در قبال انقلاب اسلامی به وظیفه خود عمل کردند، گفت: در حال حاضر وظیفه همه مسئولان است که در راستای حفظ و صیانت از خون شهدا و خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در پایان این دیدارها مسئولان با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان عشقعلی احمدی و یوسف رحیمی‌نیکو تجلیل و قدردانی کردند.

شهید عشقعلی احمدی بیست‌وسوم خردادماه ۱۳۴۶ در شهرستان زنجان به دنیا آمد، پدرش فتحعلی و مادرش ملکه نام داشت. او تا پایان دوره ‏راهنمایی درس خواند‬ و‬ با شروع‬ جنگ‬ تحمیلی‬ به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.‬ این شهید‬ گران‌قدر چهارم اسفندماه ۱۳۶۵‏، با سمت آرپی‌جی‌زن در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، آسمانی شد.

شهید یوسف رحیمی‌نیکو دوازدهم خرداد‬ماه‬ ۱۳۴۹‏ در شهرستان تهران به دنیا آمد، پدرش نقی، کارگر شهرداری بود و مادرش رقیه نام داشت. ‬او از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست‌وپنجم بهمن‌ماه ۱۳۶۴‏، در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

کد خبر 640732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.