ساختارمند شدن یکی از مهمترین ویژگی‌های روابط عمومی شهرداری یزد است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر ضرورت تقویت نقش روابط عمومی‌ها در جامعه، گفت: ساختارمند شدن یکی از مهمترین ویژگی‌های روابط عمومی شهرداری یزد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا پورسلمان صبح امروز _ یک‌شنبه بیست‌وسوم بهمن‌ماه _ در جریان بازدید از ساختمان مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با بیان اینکه عملکرد شهرداری یزد در طول یک سال و نیم گذشته با تحولی چشم‌گیر و قابل توجه روبه‌رو بوده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های روابط عمومی شهرداری یزد در دوره جدید، ساختارمند شدن فعالیت‌های آن است.

وی با بیان اینکه سازماندهی فعالیت‌های روابط‌عمومی نقش بسیار مهمی در بهبود اطلاع‌رسانی به مردم دارد، افزود: در حال حاضر یکی از مهمترین نیازهای جامعه ما ارتباط درست و کامل میان روابط عمومی ادارات با مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: مردم باید از خدمات و فعالیت‌هایی که ادارات برای آنها انجام می‌دهند اطلاع و آشنایی کامل داشته باشند و این یکی از مهمترین وظایفی است که روابط‌عمومی‌ها بر دوش دارند.

پورسلمان با بیان اینکه در این حوزه ضعف بسیار زیادی در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و اجرایی استان و کشور مشاهده می‌شود، تاکید کرد: روابط عمومی شهرداری یزد تا حد قابل توجهی توانسته این خلأ و ضعف را جبران کند و در اطلاع‌رسانی درست و مناسب به مردم نقش‌آفرین باشد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از وظایفی که روابط‌عمومی‌ها برعهده دارند این است که در حوزه ارتباط مردم و دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان فعالیت داشته باشند، در این حوزه نیز با توجه به گزارش‌های ارائه شده از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: لازم است که در تمام دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، اداری و خدماتی در استان یزد چنین تغییراتی را شاهد باشیم و روابط عمومی بتواند با عملکرد مناسب خود، در راستای امیدآفرینی به جامعه فعالیت خوبی داشته باشد.

پورسلمان گفت: رویکرد شهرداری یزد در تقویت روابط‌عمومی و به ویژه ساختارمند شدن این عرصه می‌تواند الگویی برای دیگر سازمان‌ها قرار گیرد و در صورتی که مدیران مربوطه به آن توجه لازم را داشته باشند به طور قطع بهترین عملکرد را از حوزه روابط‌عمومی‌ها در سطح استان شاهد خواهیم بود.

کد خبر 640660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.