توضیح مهاجم اینتر در خصوص توصیه جالب مسی به او!

لائوتارو مارتینز فاش کرد که عملکرد ضعیف او در جام جهانی ۲۰۲۲، به دلیل آسیب دیدگی‌اش از ناحیه مچ پا بود که قبل از مسابقات گریبانش‌ را گرفته بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهاجم اینتر در طول جام جهانی ۲۰۲۲، مجموعاً ۲۳۸ دقیقه بازی کرد و به دلیل درد شدید مچ پا، تنها در دو بازی به صورت فیکس به میدان رفت. او همچنین فاش کرد که لیونل مسی به او توصیه کرده در طول مسابقات بر روی بهبودی مصدومیت تمرکز کند.

مارتینز در صحبت با ESPN گفت: "وقتی به جام جهانی رسیدم، حتی نمی‌توانستم به توپ ضربه بزنم، زیرا درد مچ پایم غیرقابل تحمل بود. از دیدن فرم فوق العاده جولیان بسیار خوشحال شدم زیرا او قادر بود خدماتی به تیم بدهد که در آن لحظه نتوانستم.‌

این مهاجم گفت: "در یک نقطه خاص، لئو مسی آمد و به من گفت که روی ریکاوری تمرکز کنم، زیرا در دقایق پایانی بازی‌ها، برای تیم بسیار مفید خواهم بود. من قبلاً هنگام بازی برای اینتر، احساس درد از ناحیه مچ پا داشتم و به طور واضح به مربی این موضوع را اطلاع دادم. بنابراین جهت آماده شدن برای اولین بازی گروهی، درخواست استراحت کردم، با کمک آمپول‌های مسکن مقابل عربستان بازی کردم، اما نتوانسته بودم به طور منظم تمرین کنم."

از زمانی که فوتبال در ایتالیا پس از جام جهانی از سر گرفته شد، مارتینز در هشت بازی، هفت بار گلزنی کرده است، از جمله یک گل در پیروزی سه بر صفر اینتر مقابل آث میلان در فینال سوپرکاپ ایتالیا.

شاگردان سیمونه اینزاگی در تاریخ ۱۳ فوریه مقابل سمپدوریا در سری آ به میدان خواهند رفت.

کد خبر 640524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.