حضور جوانان تضمین‌کننده تداوم مسیر صحیح انقلاب است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: حضور جوانان تضمین‌کننده تداوم مسیر صحیح انقلاب است.

کریم زارع در حاشیه مراسم یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه در سال جاری، پر شورتر از سال‌های گذشته در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در صحنه حضور یافتند و موضوع چشم‌گیر، حضور جوانان و دهه هشتادی و نودی‌ها در این مراسم است که بر خلاف صحبت‌ها و شایعه‌های بی‌پایه و اساس، دل‌بسته این نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: فراموش نکرده‌ایم که از کجا، به کجا رسیده‌ایم و به برکت این انقلاب و جوشش مردمی، اقتدار، عزت و استقلال امروز ایران اسلامی، مثال‌زدنی است و در هیچ کشوری شاهد این استقلال، عزتمندی و خوداتکایی نیستیم؛ تمام این برکات حاصل شده از وجود انقلاب اسلامی، خون شهدای گرانقدر و اعتقاد و اعتماد مردم به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امام راحل است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: به‌رغم تمام دشمنی‌های صورت گرفته و با وجود مشکلات ایجاد شده، چهل و چند سال به خوبی گذشته و مشکلات با همت و همبستگی‌های مردمی رفع شده است و به یاری خدا از این پس نیز مقتدرانه پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه این انقلاب در آینده‌ای نه چندان دور و به یاری خدا به اهداف کامل خود خواهد رسید، ادامه داد: حضور جوانان تضمین‌کننده تداوم مسیر صحیح انقلاب است و به‌رغم وسوسه بدخواهان، تعلیمات نسل‌های پیشین به خوبی به نسل امروز منتقل شده است و نقشه‌های شوم دشمنان مانند همیشه با شکست مواجه شده است.

زارع با بیان اینکه نسل امروز پرشورتر از نسل‌های پیشین در صحنه حضور دارد، خاطرنشان کرد: حضور پرشورتر نسل امروز در صحنه در واقع ضامن تداوم، ارتقا و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در دهه‌های آتی است و امیدواریم با حضور پرشور جوانان و بهره بردن از انرژی و استعداد آنها، مشکلات موجود به حداقل برسد.

کد خبر 640374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.