خورشید بی‌غروب انقلاب اسلامی ایران یک نماد مقدس است

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی‌ ایران، گفت: خورشید بی‌غروب انقلاب اسلامی اکنون یک نماد مقدس است که آفتاب پرمهر آن از مرزهای ایران فراتر رفته و با صلابتی عالم‌گیر، سخاوتمندانه بر قلوب مردمان محروم و مظلوم در هر گوشه جهان می‌تابد.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، پیرحسین کولیوند در پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت: در متن این پیام آمده است:

«در طلیعه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خدای بزرگ را شاکریم که استقلال، آزادی، سازندگی و پیشرفت را به برکت این انقلاب به مردم مؤمن و انقلابی ایران اهدا کرد و نعمت‌های آن را در روح و جان کشور عزیزمان جاری ساخت.

خورشید بی‌غروب انقلاب اسلامی اکنون یک نماد مقدس است که آفتاب پرمهر آن از مرزهای ایران فراتر رفته و با صلابتی عالم‌گیر، سخاوتمندانه بر قلوب مردمان محروم و مظلوم در هر گوشه جهان می‌تابد و از هر کجا که صدایی برای مددجویی برخواسته است، پرچم مددرسان جمهوری اسلامی نیز افراشته شده است.

ریشه‌های انقلاب سال ۵۷ بر خاکی بنا شده است که با باران ولایت و امامت اُنس دارد و همواره عطر مردم‌داری و نوع‌دوستی از آن به مشام می‌رسد.

امدادرسانی اخیر هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم همسایه و برادر در ترکیه و سوریه نیز جلوه‌ای از ویژگی‌های اصیل انقلاب اسلامی بود که همه ما در مکتب‌خانه انقلاب تحت تعالیم امام راحل (ره) آموخته‌ایم که فرمودند: «گمان نمی‌کنم که عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد».

حلول مبارک بیست‌ودوم بهمن، سالروز امضای سند پیروزی انقلاب اسلامی به دست مردم و امام (ره) را به یکایک ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و با هم‌وطنان عزیز برای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن وعده دیدار می‌گذارم.»

کد خبر 640333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.