اعزام دو تیم ۸ نفره نیروهای امداد و نجات اصفهان به ترکیه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دنبال وقوع زلزله‌ در کشور ترکیه، تعداد هشت نفر در قالب دو تیم امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با اعلام آمادگی و استقرار در پایتخت، آماده اعزام به ترکیه هستند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دو تیم امداد و نجات هلال احمر اصفهان با آمادگی برای کمک‌رسانی به مردم ترکیه در پایتخت مستقر هستند، اظهار کرد: این تیم‌های امدادی طی روزهای گذشته با تجهیزات لازم در پایتخت مستقر شدند تا به همراه گروهی از نیروهای امداد و نجات از تهران برای کمک‌رسانی به ترکیه اعزام شوند.

وی با اشاره به وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی که خسارت‌هایی به خانه‌های اهالی این منطقه وارد کرده است، افزود: طی روزهای گذشته به‌منظور کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله این شهرستان تعداد یک هزار دستگاه چادر امدادی با سه دستگاه تریلر و کامیون از جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به آذربایجان غربی ارسال شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره اعزام تیم‌های اسکان اضطراری به شهرستان خوی برای کمک به زلزله‌زدگان، خاطرنشان کرد: تاکنون برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در این مناطق، چندین محموله هدایای مردمی در قالب موادغذایی اعم از نان، تخم‌مرغ و کالاهای زیرانداز، تشک و دیگر محصولات ارسال شده است.

کد خبر 640280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.