تبلت هواوی MatePad SE در چین عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت هواوی MatePad SE 10.4 اینچی در چین عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی چند ماه گذشته تبلت MatePad SE 10.4 اینچی را در اروپا عرضه کرد، اخیراً نیز آن را وارد بازار چین کرده است. این محصول در دو نسخه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، نسخه اول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است، در حالی که نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نسخه وای‌فای تبلت هواوی MatePad SE 10.4 اینچی با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۲۰ دلار عرضه می‌شود، در حالی که نسخه LTE آن با حافظه رم و ذخیره‌سازی مشابه با قیمت ۲۵۰ دلار وارد بازار می‌شود. تبلت یادشده دارای نمایشگر ۱۰.۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ * ۲۰۰۰ پیکسل است.

تبلت هواوی MatePad SE 10.4 اینچی به تراشه Snapdragon 680 مجهز شده است و با استفاده از رابط کاربری Hongmeng OS 3.0 اجرا می‌‎شود، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. یک دوربین پنج مگاپیکسلی روی پنل پشتی آن تعبیه شده است، یک دوربین سلفی دو مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن واقع شده است.

ابعاد تبلت هواوی MatePad SE 10.4 اینچی ۷.۸۵ * ۱۵۶.۷ * ۲۴۶.۹۴ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۴۴۰ گرم است.

کد خبر 640275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.