انهدام باند سارقان سیم برق در تیران و کرون

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان سیم برق با ۱۹ فقره سرقت در شهرستان تیران و کرون خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان تیران و کرون، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده و یک سری اقدامات خاص پلیسی اعضای باند چهار نفره‌ای که در این سرقت‌ها دست داشتند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: هنگامی که متهمان پس از سرقت‌های خود قصد داشتند با یک دستگاه خودروی سواری از شهرستان متواری شوند در محاصره پلیس قرار گرفتند و برای اینکه بتوانند از دست کارآگاهان فرار کنند اقدام به تیراندازی با اسلحه وینچستر کردند.

وی تصریح کرد: با اقدام هوشمندانه نیروهای پلیس بدون اینکه به فردی آسیبی وارد شود هر چهار نفر متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها مقداری کابل برق قیچی شده به همراه قیچی و دستکش و دیگر ابزار مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شدند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان تیران و کرون، خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 640130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.