گوشی مقرون‌به‌صرفه Honor X8a چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی مقرون‌به‌صرفه Honor X8a دارای دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت Honor چندین گوشی مقرون‌به‌صرفه وارد بازارهای بین‌المللی خواهد کرد، آخرین محصول در این دسته‌بندی گوشی Honor X8a نام دارد. این دستگاه دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

گوشی مقرون‌به‌صرفه Honor X8a از تراشه مدیاتک Helio G88 بهره می‌برد که با ۶ یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند Honor X8a با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد. این محصول از طریق رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. گوشی هوشمند یادشده با بلوتوث ۵.۱، وای‌فای پنج گیگاهرتزی، فناوری NFC و حسگر اثرانگشت روی لبه کناری عرضه می‌شود.

گوشی Honor X8a در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر این محصول برای پیش‌خرید در بریتانیا با قیمت ۲۶۵ دلار برای نسخه‌ای با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی موجود است.

کد خبر 640071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.