اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن در اصفهان و شهرستان‌های استان را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن محدودیت‌هایی در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان اعمال می‌شود که از شهروندان می‌خواهیم، مانند همیشه با مأموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را به عمل آورند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۲۴ شب بیست و دوم بهمن، توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان‌های استانداری، حافظ و نشاط ممنوع بوده و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ‌های مجاز اطراف انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ساعت ۶ صبح روز بیست و دوم بهمن تردد هرنوع وسیله نقلیه در طول خیابان‌های استانداری، میدان امام حسین (ع) و حافظ ممنوع و از تقاطع‌های هشت بهشت، باغ گلدسته، شمس‌آبادی، طالقانی، استانداری _ هشت بهشت، استانداری - بهشتی‌نژاد، زیرگذر میدان امام علی (ع) به سمت تقاطع شکرشکن، میدان احمدآباد و خیابان توانا به سمت تقاطع شکرشکن، تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین (ع)، طیب- مسجد سید و باغ گلدسته- پاسداران نیز محدودیت تردد برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه پارکینگ طالقانی برای توقف موتورسیکلت‌های در نظر گرفته شده، افزود: محل پارک اتوبوس‌ها در خیابان آیت الله خراسانی، پاسداران، نشاط، شمس‌آبادی و میردامادی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: در سایر شهرها و شهرستان‌های استان اصفهان نیز در تمام مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و تجمع راهپیمایان محدودیت‌های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می‌شود.

کد خبر 639905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.