کلنگ احداث ۵ واحد مسکن مددجویی در لردگان به زمین می‌خورد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نظارت نظام مهندسی بر تمام مراحل احداث مسکن مددجویان گفت: در ایام دهه فجر، پنج واحد مسکن مددجویی در لردگان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایمنا، جاسم محمدی امروز _ چهارشنبه نوزدهم بهمن _ در نشست تأمین مسکن مددجویان، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این نهاد با دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در راستای کمک به نیازمندان و تأمین آسایش و رفاه آن‌ها تأسیس شده که در طول ۴۴ سال گذشته خدمات بی‌شماری ازجمله احداث مسکن به نیازمندان ارائه داده است.

وی با تاکید بر استفاده از مصالح مرغوب و باکیفیت در احداث واحدهای مسکن مددجویی افزود: این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های بن، لردگان، کیار، بروجن، بلداجی و گندمان افتتاح و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نظارت نظام مهندسی بر تمام مراحل احداث مسکن مددجویان ادامه داد: در این ایام، پنج واحد مسکن مددجویی در لردگان نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با تقدیر از خیران و مؤسسه‌های خیریه در راستای تأمین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت گفت: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسه‌های خیریه تامین می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های بدون مسکن را دارند، می‌توانند به اداره‌های کمیته امداد در سراسر استان یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند یا از طریق کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

وی با اشاره به اهمیت زکات در دین مبین اسلام و آثار و برکات آن در جامعه اضافه کرد: برای ترویج این فریضه الهی در جامعه به فرهنگ‌سازی نیاز است. مردم باید بیش از پیش آثار و برکات زکات و نقش آن در عمران، آبادانی و کارهای فرهنگی و عام‌المنفعه در محل زندگی خود را لمس کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: زکات درحقیقت ذخیره قیامت است. بنابراین مال فانی را جاودانه می‌کند. کامیابی‌های احتمالی و موقت و پردردسر دنیا را می‌توان از طریق پرداخت زکات به کامیابی‌های قطعی و دائمی و بی‌دردسر تبدیل کرد. فقر و گرسنگی انسان را به انزوا و گوشه‌گیری و بدبینی و ناامیدی و حقارت‌پذیری می‌کشاند، اما زمانی که با پرداخت خمس و زکات و سایر انفاق‌ها مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود، تلاش، نشاط، دلسوزی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف بیشتر می‌شود.

کد خبر 639871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.