آریا یوسفی و مأموریتی که با موفقیت به پایان رسید

با غیبت رامین رضائیان در ترکیب سپاهان، جایگزین او روز موفقی برابر فولاد پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارت زرد دقایق پایانی سعاد وفاپیشه به رامین رضائیان در دیدار مقابل گل‌گهر به معنای اولین غیبت فصل رضائیان در ترکیب اصلی سپاهان بود. محرومیت او و البته محمد دانشگر، با توجه به اینکه دفاع راست تخصصی دیگری در لیست سپاهان حضور نداشت موجب نگرانی هواداران سپاهان شده بود اما مورایس برای این روزها هم برنامه داشت و بازیکن جوان تیمش را برای جایگزین دفاع راست تیمش در نظر گرفته بود.

آریا یوسفی که توسط محرم نویدکیا به تیم بزرگسالان سپاهان اضافه شده بود، در دو فصل اخیر به عنوان وینگر راست در ترکیب سپاهان قرار گرفته بود. شماره ۱۴ سپاهان برای بازی با فولاد یک خط به عقب رفت و در دفاع راست جانشین ملی‌پوش سپاهان شد.

بازیکن ماهشهری سپاهان در دیدار با فولاد ابتدا مأموریت مهار علیرضا کوشکی را داشت اما از اواسط نیمه دوم با به زمین آمدن احسان پهلوان به جای کوشکی، حریف مستقیم یوسفی هم تغییر کرد اما او باز هم با موفقیت از مأموریت مهار بازیکنان هجومی فولاد در سمت چپ این تیم بیرون آمد تا اولین حضور ثابت یوسفی در لیگ برتر با بردی خاطره‌انگیز برابر تیم سابقش در رده‌های پایه همراه باشد.

با این حال آریا یوسفی که در کنار یاسین سلمانی از بازیکنان شاخص سپاهانی تیم ملی امید به‌شمار می‌رود، راه درازی در ادامه مسیر فوتبال حرفه‌ای خود در پیش دارد و برای رسیدن به سطح بالاتر باید بی‌شمار از این روزهای درخشان در ترکیب سپاهان پشت سر بگذارد.

کد خبر 639819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.