۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
قابلیت جدید واتس‌اپ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کاربران واتس‌اپ می‌توانند پیام‌های صوتی را نیز به عنوان status ضبط کنند و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، واتس‌اپ یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است که میلیاردها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. این برنامه دارای ویژگی وضعیت (status) است که به کاربران این امکان را می‌دهد که هر عکس یا فیلم کوتاهی را در آن قسمت پست کنند؛ مخاطبان نیز می‌توانند به مدت ۲۴ ساعت آن را مشاهده کنند، زیرا پس از آن به صورت خودکار حذف می‌شوند. کاربران تاکنون می‌توانستند متن، عکس یا ویدئوهای کوتاه را آپلود کنند، اما واتس‌اپ اخیراً ویژگی‌های قابل‌توجهی به آن اضافه کرده است.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند پیام‌های صوتی را نیز به عنوان status ضبط کنند و با مخاطبان خود اشتراک گذاری کنند؛ حداکثر زمان این پیام صوتی ۳۰ ثانیه در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی را هر زمان که Status جدید بارگذاری می‌کنید، به‌روزرسانی کنید. برای نمونه، مخاطبانی که انتخاب کرده‌اید Status قبلی شما را ببینند، حفظ می‎‌شوند سپس برای Status جدید مخاطبان مورد نظر خود را تعیین می‌کنید.

هر بار که مخاطب شما در واتس‌اپ Status خود را به‌روزرسانی می‌کند، یک حلقه اطراف عکس پروفایل او ظاهر می‌شود. این حلقه در لیست چت، لیست افراد گروه و قسمت اطلاعات تماس نیز نشان داده می‎‌شود. زمانی که status خود را به‌روزرسانی می‌کنید، پیش‌نمایش آن به صورت خودکار به مخاطبان شما نشان داده خواهد شد، بنابراین آن‌ها می‌توانند قبل از ضربه زدن روی آن، پیش نمایش آن را مشاهده کنند.

کد خبر 639780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.