لپ‌تاپ ایسوس Vivobook 13 Slate چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ ایسوس Vivobook 13 Slate دارای صفحه‌کلید جداشدنی و قلم Stylus است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Asus سال گذشته لپ‌تاپ دو در یک Vivobook 13 Slate را با یک نمایشگر OLED جذاب معرفی کرد؛ کاربران می‌توانند از این محصول به عنوان تبلت یا لپ‌تاپ استفاده کنند. این محصول به زودی با جدیدترین تراشه‌های Alder Lake-N اینتل مانند Intel N200 و Intel Core i3-N300 عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که شرکت ایسوس با ارتقا حافظه رم LPDDR4x به LPDDR5 ظرفیت حافظه آن را به هشت گیگابایت افزایش داده است. این محصول با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.1 یا حداکثر حافظه ۵۱۲ گیگابایتی PCIe 3.0 NVMe SSD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته می‌توان حافظه ذخیره‌سازی آن را با استفاده از کارت حافظه microSD افزایش دهند.

لپ‌تاپ ایسوس Vivobook 13 Slate دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی OLED با رزولوشن FHD، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۶۶ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت است و از فناوری Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای قلم ایسوس Stylus است و یک صفحه‌کلید جداشدنی با ترک‌پد بزرگ است.

لپ‌تاپ ایسوس Vivobook 13 Slate با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌‎شود، دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی روی نمایشگر است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۵۰ وات ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات بهره می‌برد. این محصول دارای چهار بلندگوی داخلی با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos است.

لپ‌تاپ جدید ایسوس دارای دو پورت USB-C 3.2 Gen 2 و یک جک هدفون است. هنوز زمان عرضه و قیمت این محصول به صورت دقیق مشخص نشده است.

کد خبر 639749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.