انهدام باند سارقان منازل نیمه‌ساز در نجف‌آباد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: باند سارقان منازل نیمه‌ساز با ۶۹ فقره سرقت در شهرستان نجف‌آباد شناسایی و منهدم شد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل نیمه‌ساز آن‌ها در شهرستان نجف‌آباد موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های صحنه‌های وقوع جرم و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی دو سارق در این رابطه شده که با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی دقیق و ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان هنگامی که با مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به ۶۹ فقره سرقت منازل نیمه‌ساز در شهرستان نجف‌آباد و فروش اموال مسروقه به دو مالخر اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص دو نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌کنم، هنگام ساخت و ساز به استحکام و ایمنی منزل به اندازه زیبایی آن اهمیت دهند، راه‌های ورودی ساختمان را ایمن سازند و برای ایمنی بیشتر منزل خود از سیستم‌های حفاظتی همچون دزدگیر و دوربین مداربسته استفاده کنیم.

کد خبر 639633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.