۱۴۰ اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد شد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حوزه حمل‌ونقل بیش از ۱۴۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد شهر شده است و برنامه افزایش آن با کمک دولت به صورت جدی در دست پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان فرهمندی امروز_ سه‌شنبه هجدهم بهمن_ در مراسم رونمایی از ۲۹ دستگاه اتوبوس جدید و بازگشایی محور شهید محبی و بهسازی محور رسالت اظهار کرد: در اصلاح بودجه سال گذشته، ۳۸ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر اختصاص یافت اما امسال این عدد به بیش از ۴۳ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم در دوره ششم مدیریت شهری، عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و اعتبارهای حوزه عمران و حوزه بانوان افزایش یافت و به طور جدی پیگیر ایجاد پارک بانوان و دوچرخه رایگان برای آنان در پارک‌ها هستیم، افزود: هزینه فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی نیز در سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در حوزه حمل‌ونقل بیش از ۱۴۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد شده و برنامه افزایش آن با کمک دولت به صورت جدی در دست پیگیری است، گفت: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به راه‌اندازی خطوط ۱۰۰ تومانی، را اندازی ناوگان میدل باس و پیگیری جدی برای اتمام حفاری خط سه مترو اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در موضوع حاشیه شهر که تمرکز شورا معطوف به آن بوده است نیز کارهای خوبی انجام شده که مهمترین آن اجرای پروژه‌های زود بازه است به طوری که در سال اول ۱۰ میلیارد تومان و در سال دوم، ۱۵ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

کد خبر 639623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.