رویکرد اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، معرفی برند اصلی این استان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: رویکرد اصفهان در این نمایشگاه همانند سال گذشته ادامه محور داستان‌های ناگفته برای معرفی و نهادینه کردن برند اصلی اصفهان و معرفی پک سرمایه گذاری است که با همکاری شهرداری‌ها در حال اجرا است.

علیرضا ایزدی در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی، معرفی برند اصلی اصفهان است.

وی افزود: نمایشگاه تهران هرساله با محوریت گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود، امسال هم تمام استان‌ها در این نمایشگاه حضور دارند اما حضور یکپارچه استان اصفهان از سمت و سوی شهرداری‌ها، تزئین غرفه‌ها و شیوه ارائه محصولات و معرفی آنها بسیار مطلوب است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین تاکید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بر موضوع سرمایه گذاری است، اظهار کرد: امیدوارم حضور اصفهان در این نمایشگاه ثمرات و نتایج خوبی برای بازار کوتاه مدت نوروز و بازار بلند مدت سرمایه گذاری مفید در زمینه صنایع‌دستی داشته باشد.

وی ادامه داد: رویکرد اصفهان در این نمایشگاه همانند سال گذشته ادامه محور داستان‌های ناگفته برای معرفی و نهادینه کردن برند اصلی اصفهان و معرفی پک سرمایه گذاری است که با همکاری شهرداری‌ها در حال اجرا است.

ایزدی هدف از معرفی پک سرمایه گذاری را جذب سرمایه گذاران بیشتر در حوزه صنایع دستی عنوان کرد و در خصوص همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان با شهرداری این شهر در حوزه گردشگری شهری گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از ظرفیت شهرداری‌ها برای گردشگری شهری استفاده می‌کند؛ چرا که گردشگری در حوزه شهری هنوز آنطور که باید و شاید جا نیفتاده، ضمن اینکه متولی اصلی این حوزه شهرداری است.

به گزارش ایمنا، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته و سی‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی صبح امروز سه‌شنبه هجدهم بهمن ۱۴۰۱ با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا بیست‌ویکم بهمن برپاست، ۲۰۰ فعال صنعت گردشگری از ۴۷ کشور حضور دارند.

عراق، ژاپن، اندونزی، تاجیکستان، قراقستان، مالزی، روسیه، قطر و ونزوئلا از جمله کشورهایی هستند که در نمایشگاه دارای غرفه هستند، عمان، روسیه، تاجیکستان، امارات، سوریه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، لبنان، لیبی، الجزایر، چین، عراق، گرجستان از جمله کشورهایی هستند که در نمایشگاه حضور دارند.

کد خبر 639606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.