۲۵ ریزپروژه و ۱۷ پروژه کلان ابرکوه افتتاح می‌شود

فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه پروژه راه‌آهن یزد اقلید یکی از مهمترین پروژه‌های توسعه‌ای استان به حساب می‌آید، گفت: ۲۵ ریزپروژه و ۱۷ پروژه کلان ابرکوه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدهادی زارع‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم بهمن ماه_ در نشست خبری مشترک با فرماندار اشکذر که به مناسبت دهه فجر در استانداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مردمی و گروه‌های جهادی در شهرستان ابرکوه همیشه پای کار هستند و کارها را آسان‌تر و روان‌تر می‌کنند.

وی افزود: حضور مردم شهرستان ابرکوه در سفر رئیس‌جمهور به یزد در بیست‌ودوم دی‌ماه امسال با شرایط خیلی سخت و مسیر طولانی و گردنه برفی انجام شد، به‌گونه‌ای که حدود ۱۴۰۰ نفر به مرکز استان آمدند و با حضور خود قدردان زحمات دولت در قبال انتقال آب خلیج فارس به بهاباد بودند.

زارع‌زاده در ارتباط با پروژه‌های دهه فجر شهرستان ابرکوه گفت: ۲۵ ریز پروژه و ۱۷ پروژه کلان با اعتبار بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان در دهه فجر قابل بهره‌برداری است.

فرماندار ابرکوه با بیان اینکه این شهرستان یک شهرستان کمتربرخوردار محسوب می‌شود، گفت: عدد اعتباری استانی از لحاظ ریالی بعد از استان یزد به شهرستان ابرکوه و مناطق هدف تخصیص داده شده است.

وی پروژه‌های دهه فجر در شهرستان ابرکوه را جزو پروژه‌های بسیار مهم دانست و افزود: مهمترین پروژه قابل بهره‌برداری ایستگاه ایست و بازرسی که بعد از ۱۸ سال با تخصیص اعتبار هشت میلیارد تومان از دور اول سفر رئیس‌جمهور پنجشنبه _بیستم بهمن‌ماه قابل بهره‌برداری است.

زارع‌زاده با بیان اینکه شهرستان ابرکوه ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد گفت: بهره‌برداری ترمینال‌های پسته و پروژه سنگ‌شکن با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به ضرورت اتصال ریلی استان یزد و استان فارس و تاکید مسئولان استانی و کشوری نسبت به این موضوع ادامه داد: پروژه بزرگ راه‌آهن اقلید به یزد یکی از پروژه‌های بسیار مهمی است که مراحل اجرایی آن در حال انجام است و با افتتاح این پروژه که تا سال آینده اجرا می‌شود نقش بسیار مهمی در توسعه شهرستان و استان یزد ایجاد می‌کند.

کد خبر 639575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.