استقلال _ نفت مسجدسلیمان/جنگ برای قهرمانی و بقا!

تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال امروز _سه شنبه هجدهم بهمن ماه_ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: آزادی

داوران: حمید حاج ملک، آرمان اسعدی، عباس پورحیدری، حامد سیری

نتیجه آخرین بازی: نفت مسجد سلیمان صفر _ استقلال صفر

تیم فوتبال استقلال با ۹ برد، شش تساوی، سه باخت و ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. آبی پوشان هفته گذشته مقابل مس کرمان به میدان رفتند که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند و اگر می‌خواهند در کورس قهرمانی باقی بمانند نیاز دارند نفت مسجد سلیمان را شکست دهند در غیر این صورت با امتیاز گیری سپاهان و پرسپولیس کار برای استقلالی‌ها سخت خواهد شد. ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌ها به دلیل اخراج در بازی برابر مس کرمان در این بازی غایب است و حسین حسینی هم به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارد، اما به نظر می‌رسد مصدومیت زبیر نیک نفس به پایان رسیده و می‌تواند تیمش را مقابل نفت مسجد سلیمان همراهی کند.

استقلال _ نفت مسجدسلیمان/جنگ برای قهرمانی و بقا!

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با دو پیروزی، پنج تساوی، ۱۱ شکست و ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارد. نفتی‌ها هفته گذشته مقابل پیکان صف آرایی کردند که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. زردپوشان مسجد سلیمان در نیم فصل نخست این رقابت‌ها نتایج ضعیفی کسب کردند که تغییراتی در مدیریت و کادر فنی این تیم رخ داد و غلامرضا عنایتی هدایت نفتی هارا برعهده گرفت. شاگردان عنایتی اگر نتوانند در هفته‌های آینده نتایج خوبی کسب کنند سقوطشان به لیگ یک قطعی خواهد شد.

تیم نفت مسجد سلیمان با حضور غلامرضا عنایتی در رأس تیم عملکرد بهتری مخصوصاً در فاز دفاعی پیدا کرده است و در دو بازی متوالی هیچ توپی از دروازه این تیم رد نشده است.

استقلال _ نفت مسجدسلیمان/جنگ برای قهرمانی و بقا!

استقلال و نفت مسجد سلیمان برای قهرمانی و فرار از سقوط نیاز به پیروزی دارند و نتیجه تساوی در این دیدار تنها به نفع تیم‌های دیگر خواهد بود.

در پنج بازی اخیر این دو تیم، دو پیروزی برای استقلال و سه تساوی کسب شده است و در بازی دور رفت آبی‌ها در مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال:

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

کد خبر 639473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.