تهیه تولیدات شهرداری‌ها و مجموعه‌های وابسته به صورت دیجیتال برای نخستین‌بار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران، گفت: شهرداری‌ها و مجموعه‌های وابسته تولیدات خود را برای نخستین‌بار به صورت دیجیتال آماده کرده‌اند که این امکان را به گردشگران می‌دهد محتوای جاذبه‌های گردشگری را در قالب تصاویر و روایت‌های متعدد تماشا کنند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مهران زینلیان اظهار کرد: امسال در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی تهران، غرفه استان اصفهان با محوریت استانداری و با همراهی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان، اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، شهرداری‌های استان به صورت یکپارچه ایجاد شده است.

وی افزود: زمینی به مساحت حدود ۱۱۰۰ مترمربع متشکل از ۲۲ شهرستان استان اصفهان پیش‌بینی شده است، با توجه به همراهی و همگرایی همه دستگاه‌های اجرایی استان، این زمین به صورت یکپارچه طراحی و با المان‌ها و نمادهای استان اصفهان اجرایی و پیاده‌سازی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در استان، همه شهرستان‌ها و دستگاه‌های همراه در برگزاری نمایشگاه، تولیدات مجموعه‌های وابسته و حوزه فعالیت خودشان را به صورت محتوای دیجیتال آماده کرده‌اند و در نمایشگاه اکران می‌کنند.

زینلیان تاکید کرد: توجه به فعالیت نمایشگاه جهانی بر اساس تولید محتوای دیجیتال و حرکت به سمت فضای درگاه‌های اینترنتی جهت راهنمایی گردشگران و تسهیل در امور اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران در استان برای همه شهرداری‌ها و مجموعه‌های وابسته مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها و مجموعه‌های وابسته تولیدات خود را به صورت دیجیتال آماده کرده‌اند که این امکان را به گردشگران می‌دهد بتوانند محتوای جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان و شهرستان‌های استان و شرکت‌کنندگان را به صورت مدیا و پایگاه ویدئویی کامل در قالب تصاویر و روایت‌های متعدد تماشا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: بحث تولید محتوای دیجیتال و حرکت به سمت محتوای چند رسانه‌ای با کمک راهنمایان گردشگران به صورت مستمر در استان پیگیری می‌شود و شهرستان‌ها، شهر، مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری منطقه خودشان را به صورت محتوای دیجیتال آماده می‌کنند.

زینلیان اضافه کرد: این بسترها در دسترس گردشگران قرار می‌گیرد و جهت معرفی طرح‌های کل استان اصفهان، مناطق گردشگری، جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی، آئین‌ها، رویدادها، میراث ملموس و ناملوس و همه موضوعات مربوط به گردشگری اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: این اتفاق پایه‌گذار حرکت به سمت روش‌های نوین در جذب گردشگر و تغییر رویکرد نمایشگاه‌ها از سنتی به نوین است و می‌تواند به بستری برای اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران تبدیل شود.

کد خبر 639398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.