اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی تا پایان سال

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان از اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر چاووشی امروز _دوشنبه هفدهم بهمن_ در آئین اهدای جهیزیه به نوعروس‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی استان اصفهان، اظهار کرد: فعالان حوزه بهزیستی وظیفه تسهیل شرایط زیست مددجویان را بر عهده دارند، اما فراتر از زیست آنها، کیفیت زندگی افراد تحت پوشش، نیز باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات انجام شده مانند اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، در راستای افزایش کیفیت زندگی مددجویان است، افزود: با تلاش و کمک فعالان حاضر در سازمان بهزیستی استان شاهد واگذاری و اهدای مرحله اول جهیزیه‌های یارانه‌ای به زوج‌های تحت پوشش این سازمان هستیم.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اوقات فراغت افراد ساکن در مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی، ۵۰ سری وسایل سرگرمی و تفریحی فرهنگی به صورت هم‌زمان در ۵۰ مرکز توانبخشی تحت پوشش این سازمان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه وسایل توانبخشی شامل ۱۲ دستگاه بیماربر و ویلچر نیز بین مراکز این سازمان توزیع خواهد شد، ادامه داد: ۲۵ سری جهیزیه‌های اهدایی با ارزش ۵۰ میلیون تومان به صورت یارانه‌ای و با مشارکت خیران تهیه شده است و بین مددجویان توزیع می‌شود.

چاوشی گفت: تا پایان سال حدود ۱۱۰ سری جهیزیه به مددجویان سطح استان اهدا می‌شود، طبق آمار و برآوردهای انجام شده، حدود ۱۷۰۰ زوج مددجوی سازمان بهزیستی برای آغاز زندگی خود، منتظر جهیزیه هستند.

کد خبر 639282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.