بهای خدمات دوره‌های آموزشی مشهد سال آینده گران نمی‌شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از تأکیدهای اصلی شورای ششم مشهد ارائه آموزش‌های شهروندی است، گفت: با نگاه حمایتی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، بهای خدمات دوره‌های آموزشی در سال آینده بدون تغییر و افزایش خواهد بود.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از تأکیدهای اصلی شورای ششم به شهرداری مشهد، ارائه آموزش‌های شهروندی بوده است، بر این اساس، سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری اقدامات و دوره‌های متعددی را با جامعه مخاطب متشکل از گروه‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه بیشتر دوره‌های آموزشی با محوریت فرهنگسراها ارائه می‌شود، گفت: رویکرد مدیریت شهری نسبت به این دوره‌‎ها، حمایتی است و یارانه بسیار خوبی نیز برای این موضوعات در نظر گرفته می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی کمتر از یک‌‎سوم بهای تمام شده را پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه محوریت و سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزی، سلامت و مسائل خانواده است، اضافه کرد: بیشتر موضوعاتی که برای این دوره‌ها انتخاب شده است، تأثیر بسزایی در ارتقای سطح اقتصاد و تقویت بنیان‌های خانواده دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در جلسات علنی که به تازگی در شورای اسلامی شهر برگزار شد، موضوع بهای خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ بررسی و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه با نگاه حمایتی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، بهای خدمات دوره‌های آموزشی در سال آینده بدون تغییر و افزایش خواهد بود، اظهار کرد: افزایش نیافتن بهای خدمات آموزشی را در شرایطی شاهد هستیم که دیگر خدمات شهرداری، برابر نرخ تورم سالانه کشور افزایش می‌یابد.

کد خبر 639268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.