لیست قیمت بهترین هتل آپارتمان مشهد و هتل مشهد پرشین سفر

بسیاری از بازدیدکنندگان و زائران در پایتخت مذهبی ایران، مشهد، ترجیح می دهند هتل یا هتل آپارتمان مشهد را انتخاب کنند که کمترین فاصله را تا حرم مطهر امام رضا (ع) داشته باشد.

هتل دو ستاره قدس از آن دسته هتل هایی است که بسیار نزدیک به حرم مطهر واقع شده است. زائرانی که در سفر خود این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده‌اند، دسترسی آسانی به آستان مقدس و همچنین بازار سنتی رضا دارند که امکان خرید سوغاتی‌هایی را برای شما به یادگار می‌آورد. رستوران هتل جایگزین مناسبی برای صرف یک وعده غذایی محلی با کیفیت با قیمت مناسب است. اگر از علاقه مندان به فست فود هستید، هتل با فست فود خود خواسته شما را برآورده خواهد کرد. دسترسی به اینترنت رایگان، آسانسور، خشکشویی و لاندری و سیستم تهویه مطبوع از دیگر مزایای موجود برای میهمانان است. هتل قدس با پرسنل مجرب خود اقامتگاهی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر می خواهید یکی از هتل های 2 ستاره خوب مشهد را انتخاب کنید، بدون شک هتل کوثر در صدر لیست ما قرار خواهد گرفت. هتل کوثر در ضلع شمالی بازار رضا واقع شده و در فاصله کمتر از 250 متری حرم مطهر رضوی قرار دارد. این هتل دارای فضایی آرام و دلنشین و همچنین امکانات کاملی برای پذیرایی از گردشگران و مسافران مشهد می باشد. هتل کوثر دارای یک لابی بسیار بزرگ است که با معماری به روز طراحی شده است. هتل کوثر مشهد دارای 59 اتاق و سوئیت با ظرفیت 189 تخت می باشد که شامل اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته دو تخته یا دو تخت یک نفره، اتاق های سه تخته و سوئیت می باشد. اتاق های سه تخته دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره یا سه تخت یک نفره می باشند. سوئیت های یک خوابه دارای یک تخت دو نفره در اتاق خواب و دو تخت یک نفره در هال هستند که برای خانواده های پرجمعیت ایده آل است. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، مبل، حمام ایرانی و فرنگی اشاره کرد. کافی شاپ هتل کوثر در لابی واقع شده است و با طراحی زیبا و شیک خود با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، کیک و عصرانه مکانی مناسب برای گذراندن وقت و برگزاری قرارهای کاری می باشد. سالن زیبای هتل کوثر در پشت بام هتل در فضایی دلنشین و مشرف به گنبد حرم رضوی خدمات ویژه ای ارائه می دهد و مکانی مناسب برای خلق لحظات به یاد ماندنی برای خانواده و دوستان می باشد.

هتل دو ستاره مرمر یکی از بهترین و زیباترین هتل ها و هتل آپارتمان پایتخت مذهبی ایران مشهد است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است که برای زائرانی که مایل به اقامت در جوار حرم مطهر هستند، عامل مهمی است تا هر زمان که خواستند از آن بازدید کنند. این هتل همچنین دسترسی آسانی به بازار سنتی رضا و سایر مراکز تجاری و رسمی دارد. هتل مرمر در تمام طول سال با خدمات مناسب به میهمانان خدمات رسانی می کند. واحدهای اقامتی این هتل از آپارتمان های دو، سه تخته و یک خوابه بوده و ظرفیت پذیرایی از 120 نفر در هر شب را دارد. جدا از همه این مزیت های ذکر شده، این هتل دارای یک چایخانه سنتی است که مکانی دنج برای گذراندن اوقاتی با کیفیت و نوشیدن نوشیدنی های محلی است.

لیست کامل هتل آپارتمان مشهد و هتل های مشهد در سایت پرشین سفر موجود است.

هتل یک ستاره هانی پارس یکی از هتل های نوساز مشهد مقدس می باشد که این هتل در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است بنابراین خدمات و امکانات رفاهی جدید می باشد. آنچه باعث محبوبیت این هتل در بین زائران شده فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا و سبک جدید آن است. هتل هانی پارس دارای 32 سوئیت با ظرفیت های مختلف می باشد که میهمانان با توجه به اندازه گروه خود می توانند انتخاب کنند. تمام مبلمان و دکوراسیون هتل شیک و نو هستند تا مهمان از اقامت خود لذت ببرد. رستوران هتل برای راحتی و آسایش کسانی که این هتل را انتخاب می کنند، غذاهای خوش طعمی را سرو می کند. بازدیدکنندگان علاقه مند به خرید می توانند از فاصله نزدیک هتل تا بازار سنتی رضا بهره مند شوند. به غیر از حرم مطهر، مشهد دارای جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی بسیاری است که بازدیدکنندگان می توانند در طول زیارت خود از آن لذت ببرند.

هتل فرید مشهد یک هتل مشهد سه طبقه در نزدیکی مراکز خرید اصلی شهر است. این هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) نیز نزدیک است که حدود یک ربع با ماشین فاصله دارد . اگر با ماشین شخصی خود سفر می کنید، این هتل به دلیل ارائه خدمات یکی از بهترین انتخاب هاست. امکانات و خدمات هتل دو ستاره فرید نوآورانه و مدرن است. برای مثال می توانید در کافی شاپ هتل بیلیارد بازی کنید. یکی از مزیت های دیگر هتل اتاق های جادار با نور زیاد است. صبحانه لذیذ رایگان یکی دیگر از حرفه ای است که برای کسانی که در طول بازدید خود این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند، در دسترس است.

کد خبر 639231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.