یورش سپاهان به طلسم ۲۹۱۶ روزه مقابل فولاد در اهواز+ جدول

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که آخرین پیروزی‌ آن مقابل این تیم در اهواز، حدود هشت سال پیش رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان در تاریخ لیگ برتر ۴۱ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین سپاهان ۱۴ پیروزی و فولاد ۹ پیروزی به دست آورده‌اند، ضمن اینکه ۱۸ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۴۱ دیدار این دو تیم در لیگ برتر ۸۵ گل به ثمر رسیده است که سهم سپاهان ۴۷ گل و سهم فولاد خوزستان ۳۸ گل بوده است.

نکته جالب توجه اینکه در ۲۰ دیدار دو تیم در اهواز، بیش از نیمی از دیدارها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. از این ۲۰ دیدار، فولاد پنج بار و سپاهان چهار بار به پیروزی رسیده‌اند و ۱۱ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین آخرین پیروزی سپاهان برابر فولاد در اهواز به دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر باز می‌گردد جایی که سپاهان با گل مهدی شریفی در ورزشگاه غدیر به پیروزی رسید و در انتهای آن فصل به دراماتیک‌ترین شکل ممکن به قهرمانی رسید. از آن بازی تا روز بازی دو تیم ۲۹۱۶ روز می‌گذرد و باید دید سپاهان می‌تواند طلسم نبردن فولاد در اهواز و همچنین ورزشگاه فولاد آرِنا را باطل کند یا خیر. نکته دیگر اینکه در سه دیدار اخیر دو تیم در اهواز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان نه تنها پیروز نشده، بلکه در گلزنی هم ناکام بوده است.

گفتنی است در دو رویارویی اخیر دو تیم که در سال ۱۴۰۱ به ترتیب در اهواز و اصفهان برگزار شده است این فولاد خوزستان بوده است که به ترتیب با سه گل و یک گل به برتری رسیده است. آخرین پیروزی سپاهان برابر فولاد به دور رفت فصل گذشته بر می‌گردد که با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه نقش جهان رقم خورد.

آمار و ارقام رویارویی‌های فولاد خوزستان و سپاهان به شرح زیر است:

 یورش سپاهان به طلسم ۲۹۱۶ روزه مقابل فولاد در اهواز+ جدول

کد خبر 639100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.