برگزاری نمایشگاه «جایی حوالی میدان آزادی» در گالری اکنون

نمایشگاه عکس«جایی حوالی میدان آزادی» زیر نظر ابراهیم عرب بیگی عکاس، مدرس عکاسی، سینما و نقاشی در گالری اکنون برپا شد.

ابراهیم عرب‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه «جایی حوالی میدان آزادی»، پروژه پایانی دانشجویان دانشگاه گرافیک و تصویرسازی است که به دلیل نزدیک بودن مکان برگزاری نمایشگاه به دانشگاه یعنی میدان آزادی این نام برای آن انتخاب شد.

وی افزود: نمایشگاه عکس فوق، ایده محور و با موضوع آزادی و شخصی است که کنار هر یک از کارها نیز بیانیه‌ای از دغدغه‌های عکاسان ذکر شده است.

نمایشگاه‌گردان «جایی حوالی میدان آزادی» تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۸ نفر از دانشجویان شرکت کرده‌اند که تاکنون با گالری اکنون برای فروش آثار تصمیمی اخذ نشده اما امکان فروش در این نمایشگاه وجود دارد.

وی گفت: دلیل انتخاب سوژه آزادی برای برپایی نمایشگاه «جایی حوالی میدان آزادی» این بود که دانشجویان بدانند مفهوم آزادی چیست؟ و در زندگی شخصی‌شان این مفهوم چه معنایی دارد.

عرب‌بیگی افزود: این نمایشگاه از جمعه چهاردهم بهمن‌ماه فعالیت خود را آغاز و تا چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه ادامه دارد. که علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به «گالری اکنون» واقع در اصفهان-خیابان مارنان از سمت نظرغربی-بن بست شش مراجعه کنند.

کد خبر 638754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.