قیمت گوشی هوآوی + فهرست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۵ بهمن)

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های همراه برند هوآوی ازقبیل p8 مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه بازار گوشی‌های همراه مدل‌ها و برندهای گوناگونی را شامل می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها هوآوی است. در ادامه فهرست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی همراه برند هوآوی در ۲۴ ساعت گذشته در بازار ایران را به همراه قیمت حدودی آن‌ها مشاهده می‌کنید.

محبوب‌ترین گوشی هوآوی

گوشی هوآوی مدل P50 Pocket Premium Edition دو سیم‌کارت

بعضی از شرکت‌های فعال در زمینه گوشی‌های هوشمند تا به امروز توانسته‌اند گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر یا همان تاشو را روانه بازار کنند. یکی از این شرکت‌های موفق، هوآوی است که P50 Pocket Premium Edition به‌عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های خاص این شرکت با صفحه نمایشی تاشو معرفی شده است.

این گوشی به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی تاشو مجهز شده و حتی در حالت تاشو هم، صفحه نمایش ثانویه با ابعاد ۱.۰۴ اینچی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است، که امکان نمایش اعلان‌ها، زمان، تاریخ و مواردی از این دست را دارد.

صفحه نمایش اصلی این گوشی با ابعاد بزرگ‌تر از پنل اولد بهره برده است که البته توانایی ارائه به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز را هم دارد. صفحه نمایش ثانویه هم از نوع اولد است که توانایی ارائه به‌روزرسانی ۶۰ هرتز را دارد. تنها تفاوت P50 Pocket Premium Edition نسبت‌به مدل استاندارد، میزان رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی است که برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور ۱۳ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و سنسور ۳۲ مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسورهای دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند خاص و جذاب را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۱۰.۷ پیکسل از نوع عریض (wide) در نظر گرفته شده است.

در بخش مشخصات سخت‌افزار هوآوی P50 Pocket Premium Edition به یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 4G مجهز شده است. حضور این پردازنده سبب شده تا هوآوی P50 Pocket Premium Edition توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی‌های سنگین و به‌روز دنیا داشته باشد.

باتری با میزان ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هم انتخاب مناسبی به‌نظر می‌رسد، که به‌ازای هر بار شارژ صددرصدی، در شرایط استفاده معمولی، طول عمر مفید (زمان آماده‌به‌کار) بیشتر از یک روز و کمتر از دو روز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در بخش سنسورهای دوربین، هوآوی چیزی برای این گوشی هوشمند خاص کم نگذاشته است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور ۱۳ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) با زاویه دید ۱۲۰ درجه و سنسور ۳۲ مگاپیکسل باز هم از نوع wide یا همان عریض، سنسورهای دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

دوربین اصلی به‌خوبی از پس ثبت تصاویر بسیار باکیفیت در نور روز برمی‌آید و میزان گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار قابلیت نرم‌افزاری و بسیار جذاب عکاسی حالت شب یا همان night mode سبب شده تا در نور شب هم شاهد خروجی تصاویر بسیار باکیفیت و بدون نویز باشید.

دوربین فوق عریض هم با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و زاویه دید گسترده‌ای که دارد، بسیار مناسب برای ثبت تصاویر در طبیعت و عکس‌های دسته‌جمعی است. در بخش فیلم‌برداری هم خیالتان از بابت عملکرد این گوشی راحت باشد، زیرا توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K و حداکثر سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را دارد که بدون شک عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

دانلود لیست قیمت هوآوی (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 638742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.