پیام تبریک شورای شهر قم به مناسبت دهه فجر

شورای اسلامی شهر قم در پیامی فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در متن پیام تبریک شورای اسلامی شهر قم به مناسبت دهه مبارک فجر آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است.

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌‏انداز کرد. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، نقطه عطفی در جهان معاصر بود که کرانه‌های تاریخ را روشن ساخت و ایران بزرگ را به جهانیان نمایاند و سبب ریشه‌کن شدن یکی از رژیم‌های وابسته به دنیای استکبار و دگرگونی بزرگ در جامعه بشری گشت.

۴۴ سال ایستادگی در مقابل دست‌درازی‌ها، تحریم‌ها و ایستادگی پایِ انقلاب با همه دسیسه‌ها و دشمنی‌ها حالا از ایرانِ سربلند کشوری نیرومند و استوار در همه ابعاد ساخته است، کشوری که مکر و نقشه شوم دشمن در ایجاد تفرقه در آن همیشه با بصیرت و وحدت کلمه مردم با شکست روبه‌رو شده است.

شورای اسلامی شهر مقدس قم در آستانه بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل‌وچهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معظم شهدا و مردم شریف قم تبریک و شادباش عرض می‌کند و از خدای رحمان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارد.»

کد خبر 638405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.