دستبند پلیس نطنز بر دستان سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز با شش فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کار در شهرستان نطنز، بررسی موضوع شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی توانستند یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی دقیق و ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه انجام شده به شش فقره سرقت در سطح این شهرستان اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: توجه هرچه بیشتر شهروندان به آموزش‌ها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت و رعایت نکات ایمنی و حفاظتی اماکن از جمله نصب درب و حفاظ مناسب، استفاده از دوربین مداربسته و به‌کارگیری نگهبان مورد اطمینان در ساختمان‌های نیمه‌ساز باعث از بین بردن زمینه انجام سرقت توسط سارقان می‌شود، از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 638224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.