به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شورای اسلامی شهر یزد، حجتالاسلام سید ناصر حیدری در سخنان پیش از دستور در صحن علنی شورا خطاب به شهردار یزد، اظهار کرد: مدیریت منابع و زمان در پاسخگویی به مطالبات شهروندان باید در اولویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.
وی افزود: برخی از مطالبات و درخواستهای مردم که به بخشهای مختلف شهرداری به کارتابل مدیران ارسال میشود، حداکثر یک ماه زمان برای اقدام و بررسی کافی است اما در چندین درخواست مشاهده شده که چند ماه در انتظار پاسخگویی میماند بر همین اساس ضرورت دارد وقتی نامهای در کارتابل مدیری ارسال میشود حداقل و حداکثر زمان مورد نیاز برای پاسخگویی مشخص شود.
نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: باید برای مدیران و کارکنانی که به موقع و در اسرع زمان پاسخگوی مردم هستند تشویق و تسهیلات در نظر گرفته شود و البته با مدیرانی که در پاسخگویی باعث انتظار طولانی مردم میشوند برخورد شود.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگو نبودن به ارباب رجوع و بلاتکلیفی باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم میشود، بنابراین پاسخگویی به موقع، قانونی و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.
نظر شما