کتاب «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» منتشر شد

دبیر همایش هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان گفت: در آستانه همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی حضرت آیت‌الله اسدالله جوادی به عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان»، کتابی درباره زندگی و خاطرات وی منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام اظهار کرد: آیت‌الله اسدالله جوادی از محله گورتان اصفهان است و در مدت ۴۰ سال تحصیل بی‌وقفه توانست از محضر حدود ۵۰ تن از اساتید حوزه‌های علمیه کسب فیض کند و به درجه اجتهاد برسد.

وی افزود: مسجد جامع گورتان، پایگاه اصلی این عالم دینی و شاهد ده‌ها سال خدمت آیت‌الله جوادی به مردم منطقه غرب اصفهان بوده است و دانشجویان و طلاب زیادی از تدریس استاد و عامه مردم از منبرهای ایشان در تمام این سال‌ها بهره برده‌اند.

دبیر همایش هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان با بیان این که آیت‌الله جوادی پدر دو شهید است، گفت: هدف از برگزاری این همایش، تبیین الگوهای موفق تبلیغی برای بهره‌برداری دیگر مبلّغان از تجربیات و هدفمندی تبلیغ و تقویت روحیه جهادی تبلیغی بین مبلغان برادر و خواهر است.

وی گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند در آستانه برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت از شخصیت اخلاقی و عرفانی حضرت آیت‌الله اسدالله جوادی به عنوان «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» کتابی درباره زندگی و خاطرات ایشان را از نشانی اینترنتی m8r.ir/2211 دریافت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: همایش «هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان» روز پنجشنبه، سیزدهم بهمن سال جاری ساعت ۹:۰۰ صبح در خیمه گلستان شهدا اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 638186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.