افتتاح فاز نخست بلوار شهیدان پارسائیان تا پایان نیمه نخست سال آینده

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه افتتاح بلوار شهیدان پارسائیان نقش مهمی در کاهش ترافیک منطقه اطلسی و میدان ریاضی خواهد داشت، گفت: فاز نخست این بلوار تا پایان نیمه نخست سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه_ در نشست شورای معاونان شهرداری یزد با بیان اینکه لایحه بودجه دوشنبه هفته جاری تقدیم شورای اسلامی شهر یزد شد، اظهار کرد: امسال دسته‌بندی عمده‌ای در لایحه بودجه انجام شده که از پروژه‌های ریز مناطق است.

وی افزود: مباحثی از جمله آسفالت که از اولویت‌های اصلی شهر است، به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است تا بتوانیم خدمات بهتر، بیشتر و مناسب‌تری را سال آینده به شهروندان در این حوزه‌های اولویت‌دار ارائه دهیم.

محی‌الدینی خاطرنشان کرد: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای آزادسازی‌ها در نظر گرفته شده است، به طور قطع با این رقم در حوزه آزادسازی‌ها می‌توانیم عملکرد بسیار بهتری را داشته باشیم.

شهردار شهر یزد تصریح کرد: بحث تملک همیشه با مشکلات زیادی در مناطق مختلف شهرداری یزد مواجه بوده است که در برنامه سال آینده شهرداری با اعتبار در نظر گرفته شده، این مشکلات رفع خواهد شد.

محی‌الدینی اضافه کرد: توجه ویژه‌ای نیز به تقاطع‌های غیرهمسطح شده است تا با حذف محدودیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد، بتوانیم سال آینده شاهد آغاز به کار بعضی از پروژه‌ها در سطح شهر باشیم.

وی از نگاه ویژه بودجه سال آینده شهرداری یزد به عدالت‌محوری خبر داد و گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که طی سال‌های اخیر شاهد آن بودیم و بعضی از مناطق شهرداری را به صورت ویژه تحت تأثیر قرار داده، ترافیک خیابان‌ها بوده است.

شهردار شهر میراث جهانی یزد در خصوص برنامه‌های بودجه سال آینده در زمینه ترافیک، افزود: احداث بلوار شهیدان پارسائیان که امسال آغاز شده در این لایحه به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم حداقل فاز نخست آن را در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسانیم تا بخشی از ترافیک شهر به ویژه در قسمت میدان ریاضی و میدان اطلسی کاهش پیدا کند.

کد خبر 638173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.