۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
 آرمانم آرزوست

کاربران توئیتر به حضور مقام‌معظم‌رهبری بر سر مزار شهید آرمان علی‌وردی واکنش نشان دادند و اظهار امیدواری کردند که رضایت فرمانده، پایان کار هر بسیجی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه ایام‌الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، روز گذشته با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست‌وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.

حضور مقام‌معظم‌رهبری بر سر مزار شهید آرمان علی‌وردی با واکنش گسترده کاربران توئیتر همراه شد.

یک کاربر با انتشار عکس حضور رهبر بر مزار شهید علی‌وردی نوشت: «پایان رضایت‌بخش تموم بسیجیا، همین یه صحنه‌اس فقط»

 آرمانم آرزوست

کاربر دیگری نوشت: «آرمان‌جان پاشو ببین کی اومده سر مزارت. خدا اگر بخواهد کسی را از فرش به عرش ببرد کاری می‌کند به رهبر مسلمین جهان عزیز خطابت کند و اینگونه عزیز ملت شوی.»

 آرمانم آرزوست

یک کاربر هم نوشت: «حضور فرمانده بر سر مزار سرباز یعنی مهر تأیید بر کارت پایان خدمتش. ان‌شاء الله ما هم مثل شهید آرمان علی‌وردی عاقبت‌بخیر بشیم.»

 آرمانم آرزوست

کاربری نیز این گونه نوشت: «دیدار دهه فجر امسال یه شهید دهه هشتادی بود، شهیدی که برای آسایش مردم کشورش سنگ تمام گذاشت.»

 آرمانم آرزوست

کاربر دیگری هم نوشت: «من یقین دارم در فردوس برین آرمان برای این دیدار به شور آمده است.»

 آرمانم آرزوست

کاربری هم از با انتشار عکس حضور مقام معظم رهبری بر سر مزار شهید آرمان علی‌وردی به انتشار شعری بسنده کرد و نوشت: «روح ایثار و شهادت، رفت تا آن سوی مرز، راهبرد رهبر فرزانه‌ام، سازنده ماند / پای کار حضرت سیدعلی جان می‌دهیم / خون یاران بسیجی تا ابد بارنده ماند.

 آرمانم آرزوست

کد خبر 638062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.