هراز، چالوس و آزادراه تهران _ شمال همچنان مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران _ شمال همچنان و تا اطلاع‌ بعدی مسدود است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت بازگشایی محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران _ شمال اظهار کرد: از حوالی ظهر امروز _ سه‌شنبه یازدهم بهمن _ به‌دلیل ریزش بهمن و احتمال وقوع دوباره آن در دیگر نقاط جاده، سه محور هراز، چالوس و آزادراه تهران _ شمال مسدود شد که این وضعیت همچنان ادامه دارد و به‌دلیل ارتقای ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از ریزش بهمن این سه محور همچنان و تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با بیان اینکه لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را دارند، سفر خود را به تاخیر بیندازند، گفت: اگر سفر ضروری است افراد می‌توانند از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه قزوین _ رشت برای رسیدن به مقصد تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود: به‌طورکلی و در این روزها، رانندگان باید توجه داشته باشند که استفاده از زنجیر چرخ در محورها و گردنه‌های کوهستانی برف‌گیر الزامی است. رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز موضوع دیگری است که رانندگان باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند. اطمینان از سالم بودن تجهیزات زمستانی خودرو مانند برف پاک‌کن و بخاری، پر بودن باک خودرو در آغاز سفر، همراه داشتن وعده غذایی کافی و لباس گرم مناسب از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 637981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.