مصدوم شدن ۲۲ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به مصدوم شدن ۲۲ نفر در حوادث ۲۴ ساعت گذشته، گفت: به علت بارندگی‌های استان، بارندگی‌های غرب و جنوب کشور و و زلزله خوی، شعب مناطق غرب و جنوب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ حادثه توسط مأموران امدادی هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شد که از این تعداد شش مورد حوادث جاده‌ای، یک مورد حادثه شهری، پنج مورد خدمات حضوری، یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و سه مورد حادثه برف و کولاک بود.

وی با بیان اینکه حوادث ذکر شده ۱۸۹ نفر حادثه‌دیده و ۲۲ نفر مصدوم داشت که از تعداد مصدومان هشت نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند و پنج نفر درمان سرپایی دریافت کردند، افزود: همچنین یک مورد رهاسازی توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه به طور کلی به ۱۵۰ نفر در طول ۲۴ ساعت گذشته امدادرسانی شده است، تصریح کرد: در این مدت، ۳۱ نفر اسکان اضطراری یافتند.

وی با اشاره به کمک‌های ارسال شده برای زلزله‌زدگان خوی از جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، ادامه داد: شب گذشته یک هزار دستگاه چادر برای زلزله‌زدگان خوی ارسال شد، اما به علت بارش برف و بارندگی‌ها، هنوز به مقصد نرسیده است و خودروها در مسیر خوی در حال حرکت هستند.

کریمی با بیان اینکه درخواست دیگری برای اعزام و ارسال نیرو و سایر امکانات به خوی صادر نشده است، گفت: به علت بارندگی‌های استان، بارندگی‌های غرب و جنوب کشور و و زلزله خوی، شعب مناطق غرب و جنوب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه سایر شعب جمعیت هلال‌احمر استان نیز در وضعیت زرد هستند، خاطرنشان کرد: وضعیت نارنجی به معنای آماده‌باش و انجام عملیات و وضعیت زرد به معنای آماده‌باش است. شعب دارای وضعیت زرد نیز در صورت لزوم عملیاتی خواهند شد.

کد خبر 637913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.