ضرورت نام‌گذاری معابر بدون نام در یزد

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: وجود معابر با نام‌های تکراری همچنین معابر بدون نام در یزد، باعث سردرگمی مردم شده و لازم است در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع امروز _سه‌شنبه یازدهم بهمن_ در جلسه با اعضای کمیته نام‌گذاری شهرداری یزد اظهار کرد: نام‌گذاری نکردن بسیاری از معابر به واسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده است که جهت بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی لازم است نصب تابلوهای باقی‌مانده به‌زودی انجام شود، همچنین برای معابر با نام تکراری نیز باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل‌ها، نام‌گذاری صورت می‌گیرد و در این راستا سامانه نام‌گذاری نیز فرایند این کار را آسان کرده است، افزود: کمیته نام‌گذاری در خصوص اسامی معابری که تأیید و اعلام شده اما نصب تابلو آن اجرا نشده است، باید بررسی‌های لازم را داشته باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بعضی معابر نیز دارای تابلوی فرسوده است که کمیته نام‌گذاری سازمان سیما و منظر شهری و سازمان‌های مربوطه برای نو کردن آن باید اقدام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با رفع مسائل تابلوهای معابر، علاوه بر رضایت شهروندان، بخشی از مشکلات دستگاه‌های خدمات‌رسان برای دستیابی سریع‌تر به محل مورد نظر آسان‌تر شود.

زارع گفت: نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و میادین به نام شهدا، شخصیت‌ها، مفاخر و چهره‌های برجسته علمی، فرهنگی، سیاسی و هنری اقدامی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و پاسداشت خدماتی است که این شخصیت‌ها انجام داده‌اند.

کد خبر 637879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.