تاریخ عرضه گوشی OnePlus Ace 2 تائید شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی OnePlus Ace 2 هفتم فوریه رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان‌پلاس قصد دارد هفتم فوریه از محصولات جدید خود از جمله OnePlus 11 5G، OnePlus 11R 5G، ایربادز OnePlus Buds Pro 2 TWS، OnePlus TV 65 Q2 Pro، تبلت OnePlus Pad و صفحه‌کلید مکانیکی OnePlus رونمایی کند. به‌تازگی گزارش شده است که این شرکت از گوشی جدید خود به نام OnePlus Ace 2 نیز در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

با توجه به تصاویر منتشر شده، گوشی OnePlus Ace 2 دارای لبه‌های خمیده است، کلید پاور در سمت راست آن قرار گرفته شده است، در حالی که کلید تنظیم صدا در سمت چپ تعبیه شده است. یک دوربین سه‌گانه به همراه یک فلاش LED در یک ماژول دایره‌ای شکل در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. گوشی یادشده در رنگ‌های سبز و مشکی وارد بازار خواهد شد.

گوشی OnePlus Ace 2 دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 بهره می‌برد که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه شده است. گوشی جدید وان‌پلاس با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13 UI مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود.

دوربین سلفی گوشی OnePlus Ace 2 به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ دوربین سه‌گانه آن نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890، دوربین فوق‌عریض هشت یا ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‎‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد.

کد خبر 637546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.