تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به شورای شهر

شهردار سیرجان گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بر مبنای رقم یک هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان تدوین و برای بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

علی‌اکبر کریمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هدف شهرداری سیرجان خدمت صادقانه به شهروندان است، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است و مشکلاتی که از سوی شهروندان اطلاع داده می‌شود در نقشه‌های جی‌آی‌اس پیاده و کار بر اساس آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سیرجان بر مبنای رقم یک هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان تدوین و برای بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد، افزود: افزایش بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ گامی بلند در توسعه شهر، انجام اقدامات بیشتر و خدمتگزاری بهتر به شهروندان است.

شهردار سیرجان با بیان اینکه شهرداری به منظور انجام اقدامات زیربنایی و اساسی در راستای آبادانی شهر اقدامات مفیدی انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های تکمیل شده یا در دست اقدام شهرداری حاصل تلاش مجموعه مدیریت شهری است.

کریمی‌پور اضافه کرد: با توجه به شرایط دشوار اقتصادی و نوسانات قیمت با پیمانکاران قرارداد بسته شده و شهرداری به تمام تعهدات خود در زمینه عملیات‌های عمرانی عمل کرده است.

وی از وصول ۲۲۰ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری مربوط به سال ۱۳۸۲ خبر داد و تصریح کرد: اخذ رأی به نفع شهرداری با مبلغی حدود ۱۶۰ میلیارد تومان در خصوص کمیسیون ماده ۱۰۰، اخذ ۲۲۰ سند تک‌برگ و حصارکشی ۵۰ ملک متعلق به شهرداری جزو پشتوانه بودجه و اعتبار شهرداری است.

شهردار سیرجان گفت: خرید تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی مورد نیاز در سال جاری با هزینه ۳۰ میلیارد تومان، خرید نردبان آتش‌نشانی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان جهت تأمین ایمنی شهروندان، انعقاد قراردادهای شهرداری با پیمانکاران و مهیا کردن شرایط برای ورود پیمانکاران متخصص در زمینه نگهداشت و توسعه شهر انجام شده است.

کریمی‌پور افزود: سامانه هوشمند پی‌ام‌آی‌اس به معنای حذف سلیقه شخص شهردار، یعنی برنامه‌محور و شفاف‌بودن است و این برنامه قابلیت ارزیابی عملکرد کارکنان مجموعه شهرداری را دارد.

وی با بیان اینکه توسعه پارکینگ‌ها و بازگشایی معابر در سطح شهر از جمله خیابان بدر جنوبی به منظور کاهش ترافیک سطح شهر است، اظهار کرد: به منظور ایجاد مدیریت ترافیک در سیرجان، حدود ۵۲ دوربین کنترل ترافیک نصب و مرکز کنترل ترافیک راه‌اندازی شد.

کد خبر 637436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.