اعضای شورای اسلامی شهر یزد اهانت به قرآن را محکوم کردند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اهانت به قرآن، احساسات مسلمانان سراسر جهان را جریحه‌دار کرده است و این موضوع با هیچ بهانه‌ای قابل توجیه نیست.

عزیزالله سیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با محکوم کردن اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم در چند کشور اروپایی اظهار کرد: اهانت به قرآن کریم اهانت به ارزش‌های الهی است و بار دیگر شیطان‌صفتان با این اقدام نابخردانه روند گذشته خود را تکرار کردند و در اقدامی جنون‌آمیز، از روی کینه و حسادت به نور الهی سعی کردند آن را به سخره و با اهانت و توهین از ملت‌های مسلمان انتقام بگیرند.

وی تصریح کرد: این اقدامات پلید نه‌تنها چیزی از عظمت این گنجینه بزرگ الهی کم نمی‌کند، بلکه هرچه زمان پیش می‌رود، ثمرات و معانی بکر و نوظهوری از این باغ فرخنده به جهان عرضه می‌شود و چراغ پرفروغ انوار مقدس آن، جهان خسته امروز و بریده از مکاتب دست‌ساز بشری را روزبه‌روز روشن‌تر می‌سازد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد درخصوص حمله به سفارت آذربایجان گفت: فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تحقیقات اولیه مدعی است انگیزه وی از حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران شخصی بوده است.

وی ادامه داد: واکنش سریع اسرائیل نشان از فتنه‌ای جدید برای جمهوری اسلامی ایران دارد، بر همین اساس هرگز نباید اجازه روایت‌سازی ‎اسرائیل و شبکه‌های رسانه‌ای تحت نظر آن را از این رویداد بدهیم.

کد خبر 637248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.