کمک نجاتگران هلال‌احمر یزد به مادر باردار گرفتار در برف

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان یزد از امدادرسانی به مادر باردار توسط تیم امداد و نجات واکنش سریع هلال‌احمر استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر استان یزد، سیدمهدی حسینی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها مبنی بر گرفتار شدن یک خودروی سواری با هفت سرنشین در گردنه روستای دولاب از توابع خضرآباد (بعد از معدن)، که یکی از سرنشینان زن بارداری بود، بلافاصله دو تیم عملیاتی واکنش سریع هلال‌احمر استان با یک دستگاه خودروی کمک‌دار امدادی و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این خودروی سواری در برف گرفتار شده و بنزین خودرو در حال تمام شدن بود، ادامه داد: بلافاصله تیم‌های امدادی، خودرو را رهاسازی و با توجه به شرایط نامساعد هوا، حمایت‌های روانی توسط امدادگران انجام گرفت، همچنین پس از بررسی وضعیت عمومی مادر باردار و خانواده، آن‌ها را به محل امن انتقال دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان یزد با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر یاری‌رسان افراد نیازمند هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز به کمک امدادگران هلال‌احمر با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان تیم‌های امداد و نجات این جمعیت به محل مورد نظر اعزام شوند تا یاری رسان آن‌ها در مواقع سخت و دشوار باشند.

کد خبر 637046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.