نگاهی دوراندیشانه به آینده داریم

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اگر مسئولان انتظامی درخواست واگذاری زمینی به مساحت دو هزار متر در محله حصه را دارند، به دلیل این است که جغرافیای جرم، جمعیت و شرایط آینده منطقه را مدنظر قرار داده‌اند و این موضوع نه تنها بلندپروازانه نیست، بلکه دوراندیشانه است.

سرهنگ عزیزالله سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره واگذاری زمین برای ساخت کلانتری حصه، اظهار کرد: مساحت مورد نیاز برای ساخت کلانتری به شرایط هر منطقه از جمله جمعیت، جغرافیای جرم و بزرگی و کوچکی آن منطقه بستگی دارد و بنابراین برای هر منطقه مساحت لازم جهت ساخت و احداث کلانتری در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: اگر مسئولان انتظامی درخواست واگذاری زمینی به مساحت دو هزار متر در منطقه حصه را دارند، به دلیل این است که جغرافیای جرم، جمعیت و شرایط آینده منطقه را مدنظر قرار داده‌اند و این موضوع نه تنها بلندپروازانه نیست، بلکه دوراندیشانه است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ساخت کلانتری باید طبق ساختار و بر اساس ضوابط و استانداردهای لازم باشد، تصریح کرد: پلیس به دنبال ارائه خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم این منطقه است، بر این اساس ۵۰۰ متر زمین در نظر گرفته شده از سوی شهرداری، نمی‌تواند کاربری لازم را برای پلیس داشته باشد و با این اوصاف پلیس قادر به دگرگون کردن شرایط موجود و خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم منطقه نخواهد بود.

وی درباره اینکه مطرح شده است، مسئولان پلیس اصرار داشتند که تنها کتابخانه حصه به کلانتری تبدیل شود، تاکید کرد: پلیس هرگز خواهان تبدیل شدن کتابخانه یا محیط فرهنگی دیگر به عنوان کلانتری نیست و همچنان منتظر تامین مکان مناسب و مورد نظر کارشناسان انتظامی از سوی شهرداری است تا هرچه زودتر کار خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کند.

سرهنگ سپهوند با بیان اینکه پلیس به هیچ مسئله‌ای جز آرامش و آسایش شهروندان نمی‌اندیشد، گفت: تعامل ادارات، دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌ها با پلیس راهگشای رفع مشکلات جامعه و خدمت‌رسانی جهادگونه به مردم است، امیدواریم با تعامل، همکاری، همراهی و همدلی هرچه بیشتر مسئولان شهری، مشکلات شهروندان محله حصه هرچه زودتر رفع شود و از امکانات رفاهی لازم برخوردار شوند.

کد خبر 636991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.