دستگیری سارقان خودرو در تیران و کرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری دو سارق سابقه‌دار خودرو با سه فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم، ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ تیران حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محلات این شهرستان، به دو نفر که در حال باز کردن قطعات خودرویی بودند، مشکوک و برای بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: با استعلام پلاک خودرو مشخص شد این خودرو چند ساعت قبل در یکی از شهرستان‌های همجوار به سرقت رفته است. ازاین‌رو بلافاصله هر دو متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: متهمان دستگیرشده که سوابق متعدد سرقت و اعتیاد داشتند در تحقیقات اولیه انجام‌شده به سه فقره سرقت خودرو اعتراف کردند و با تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به عزم راسخ پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت جامعه اضافه کرد: از شهروندان می‌خواهم با رعایت توصیه‌های پلیس در زمینه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 636294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.