طرح بوم‌گردی انقلاب در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برنامه‌های این سازمان در دهه فجر، گفت: طرح بوم‌گردی انقلاب ویژه این ایام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مجتبی صداقت ظهر امروز _ سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه_ در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان یزد با بیان اینکه این سازمان همه ساله برنامه‌های متعددی برای ایام الله دهه فجر برگزار می‌کند، اظهار کرد: امسال نیز برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون برای این ایام در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های بسیار مهمی که برای ایام الله دهه فجر توسط سازمان فرهنگی شهرداری یزد در نظر گرفته شده، طرح بوم‌گردی انقلاب است که برای گروه‌های سنی مختلف در سطح شهر یزد اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بعضی مکان‌ها در سطح شهر به عنوان پایگاه فعالیت‌های انقلابی شناخته می‌شود که از جمله آن می‌توان به مسجد روضه محمدیه (حظیره) اشاره کرد که از نقاط و مکان‌های تأثیرگذار یزد در زمان انقلاب است.

صداقت با بیان اینکه شناسایی این مکان‌ها انجام شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب این طرح، در ایام الله دهه فجر گروه‌های مختلف مردمی با حضور در این مکان‌ها با فعالیت‌های انقلابیون یزد آشنایی پیدا می‌کنند و می‌توان در بحث جهاد تبیین به روایتگری و تبیین انقلاب برای مردم به ویژه جوانان پرداخت.

کد خبر 636261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.