سارق تلفن همراه با ۳۳ فقره سرقت در اصفهان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری سارق تلفن همراه، گفت: در عملیات ماموران انتظامی ۳۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ اصفهان با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۳۳ دستگاه تلفن همراه در بازرسی از مخفیگاه این سارق، تصریح کرد: متهم دستگیر شده که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۳۳ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با سارقان و مخلان آسایش و امنیت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، از این رو از شهروندان می‌خواهیم علاوه‌بر رعایت توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 636260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.