سوختگی شدید مرد نقاش در پی انفجار منزل در حال ساخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به انفجار همراه با حریق منزل در حال ساخت، گفت: یک نفر در این حادثه دچار سوختگی شد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره انفجار همراه با حریق در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی چهارطبقه، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰:۳۷ روز گذشته _دوشنبه، سوم بهمن‌ماه_ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد، که بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۱۴ (خیابان شیخ‌بهایی) و یک (خیابان مطهری) به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این حادثه در زمان رنگ‌آمیزی منزل نوساز و در اثر تجمع بخارهای ناشی از بنزین و تینر که برای ترکیب رنگ استفاده می‌شده، رخ داد، که باعث سوختگی شدید مرد نقاش شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه تحویل عوامل اورژانس شهر شد، اضافه کرد: آتش‌نشانان با سرعت عمل خوب، از سرایت آتش به دیگر طبقات جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم هرگز در محیط‌های بسته و نزدیکی شعله یا منابع حرارتی اقدام به استفاده از مواد سریع‌الاشتعال نکنند. همچنین با رعایت نکات ایمنی در منازل و اماکن عمومی، جان و مال خود و همسایگان خود را به خطر نیندازند.

کد خبر 636099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.