جایی برای اشتباه کردن نداریم‌

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نفت مسجدسلیمان فقط باید به موفقیت فکر کند. زیرا هر بازی برای ما یک فینال است و جایی برای اشتباه کردن نداریم.

به گزارش ایمنا، رضا عنایتی در مراسم معارفه خود به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت بسیار سنگینی را پذیرفته‌ام، اما آنچه برای من خوشحال‌کننده است داشتن ظرفیت لازم در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است که در هفته‌های ابتدایی لیگ این موضوع را ثابت کرد.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با دوستان انجام دادیم به این جمع‌بندی رسیدیم که شرایطی را فراهم و به این تیم کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: لازم است خودمان کمک‌حال یکدیگر باشیم. باید به شرایط قبل بازگردیم. از طرفی، تیم نفت هواداران بسیار خون‌گرم و باتعصبی دارد که این موضوع مسئولیت من را بیشتر می‌کند.

وی افزود: من با علم کامل از نفت مسجدسلیمان هدایت این تیم را پذیرفتم و امیدوارم در کنار یکدیگر بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم؛ هرچند مسائل مالی برای هر فوتبالیستی مهم است.

عنایتی گفت: نظم و رفتار بازیکن برای من بسیار مهم است و ازنظر مسائل فنی هرچه را که آموخته‌ام به تیم تزریق خواهم کرد و اینکه تمام مسائل و اتفاقات بد را به گردن مسائل مربوط به بیرون زمین بیندازیم، کم‌انصافی است.

وی خاطرنشان کرد: نفت مسجدسلیمان تنها باید به موفقیت فکر کند. زیرا هر بازی برای ما یک فینال است و جایی برای اشتباه کردن نداریم. اطمینان دارم که می‌توانیم از این شرایط خارج شویم، اما برای انجام کارهای بزرگ به اتحاد نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم قول‌هایی که درباره مسائل مالی داده شده، اجرایی شود و ما از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشیم. اگر می‌دانستم که تیم نفت مسجدسلیمان از این شرایط خارج نمی‌شود، مطمئنا به این تیم نمی‌آمدم.

گفتنی است پس از برکناری ابراهیم اشکش، رضا عنایتی هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده گرفت.

منبع: ایرنا

کد خبر 636073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.