پشتیبانی جدی از صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی در بودجه ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه، به‌طور جدی از صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدجواد عسکری اظهار کرد: در راستای توسعه بخش کشاورزی، باید از صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی حمایت کنیم. حمایت از این صندوق‌ها، سیاست نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم است.

وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون کشاورزی، رویکرد ما این است که مسیر را هموار کنیم تا ظرفیت‌ها مشخص شوند و به عرصه بیایند و اعتمادسازی انجام شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت امنیت غذایی باید از تمام ظرفیت‌های صندوق‌ها به‌ویژه صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استفاده کنیم.

وی با اشاره به بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه گفت: در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه، به‌طور جدی از صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی حمایت خواهیم کرد. صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی می‌تواند به‌موقع به تولیدکنندگان کمک کند.

کد خبر 636052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.