کرانه باختری / عملیات ضدصهیونیستی همچنان ادامه دارد

رسانه‌های صهیونیستی از تیراندازی به سوی شهرک صهیونیست‌نشین شاکید واقع در غرب جنین خبر دادند.

به گزارش ایمنا، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند: شامگاه یکشنبه شماری از (مبارزان فلسطینی) به سوی شهرک شاکید که در زمین‌های غصب شده از فلسطینیان در غرب رام الله واقع است، تیراندازی کردند.

در همین راستا گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی فتح در بیانیه‌ای مسئولیت عملیات تیراندازی به شهرک شاکید را به عهده گرفت.

در این بیانیه که در اختیار رسانه‌های فلسطینی قرار گرفته است، تاکید شد، مبارزان این گروه موفق شدند کارخانه «فزرتو» که در داخل این شهرک واقع است را با سلاح سبک مورد هدف قرار دهند و گلوله‌باران کنند و بعد از آن سالم به پایگاه خود بازگردند.

در این میان یک رسانه فلسطینی هم خبر داد که مبارزان فلسطینی طی کمتر از ۲۴ ساعت بیش از هشت عملیات ضدصهیونیستی را در کرانه باختری انجام دادند.

فعالیت‌های مقاومت طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ادامه پیدا کرده است و این منطقه شاهد سه عملیات تیراندازی و پنج تقابل و درگیری بود.

براساس این داده‌ها، درگیری بین فلسطینیان و نیروهای اشغالگر صهیونیست در روستای نبی صالح در رام‌الله منجر به پرتاب سنگ از سوی فلسطینیان به سوی نظامیان صهیونیست شد.

درگیری مشابهی نیز در روستای عزون در قلقیلیا رخ داد.

منطقه زبوبا در جنین هم شاهد درگیری مشابهی بود و فلسطینیان در روستای حواره در نابلس نیز با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

نابلس همچنین شاهد تیراندازی مبارزان فلسطینی به سوی پست ایست و بازرسی شاوی شمرون بود.

شهرک صهیونیست‌نشین گوش عتصیون در بیت‌الحم نیز یکی دیگر از اهداف مبارزان فلسطینی بود، در حالی که کریات اربع، شهرک صهیونیست‌نشین در الخلیل هم عملیات ضدصهیونیستی جدیدی به خود دید.

منبع: تسنیم

کد خبر 635875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.