دقایقی از دیدار گیتی‌پسند _ ایفاسرام با حضور تماشاگران در سالن پس از ماه‌ها انتظار + فیلم

جدال دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال که با برتری ایفاسرام همراه شد، اتفاق ویژه‌ای داشت و پس از ماه‌ها انتظار، سالن والیبال شاهد حضور ۳۰درصدی تماشاگران بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۵ امروز _ یکشنبه دوم بهمن _ تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و ایفاسرام اردکان در سالن مخابرات اصفهان و در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان، این ایفاسرام بود که گیتی‌پسند را در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ از پیش رو برداشت.

اما نکته ویژه و مهم این دیدار، حضور ۳۰ درصدی تماشاگران روی سکوهای سالن مخابرات بود؛ اتفاقی که پس از چند فصل ممنوعیت، با صدور مجوز توسط وزارت ورزش و جوانان تحقق و طلسم آن پایان یافت. شور و هیجان تماشاگران در تمام ۹۵ دقیقه این مصاف، جذابیت دوچندانی به بازی داده بود.

دقایقی از جدال گیتی‌پسند _ ایفاسرام را در سالن مخابرات که با حضور حدوداً ۲۰۰ تماشاگر دنبال می‌شد، می‌توانید تماشا کنید:

به گزارش ایمنا، از زمان شیوع ویروس کرونا تا هفته گذشته، ۹۰ درصد دیدارهای لیگ برتر والیبال بدون تماشاگر برگزار می‌شد و تنها اقدام تیم‌ها در طول این مدت، راه دادن تعدادی تماشاگر به سالن، البته به‌صورت مخفیانه بود که درنهایت ابتدای هفته جاری، مجوز بازگشت ۳۰ درصدی تماشاگران به سالن‌های والیبال صادر شد. البته در هفته‌های آینده، باید منتظر بمانیم تا ببینیم درصد تعداد تماشاگران افزایش پیدا می‌کند یا اینکه این مجوز قبل از پایان فصل سی‌وششم لیگ برتر والیبال دوباره باطل خواهد شد.

کد خبر 635782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.